אנליזה של מידע ב Azure

מעוניין לשתף?

הענן מספק הזדמנות אדירה לארגונים לאסוף ולאחסן את כל המידע העסקי הרב שנצבר כנתונים מובנים ולא מובנים וללא סינון. מטרנזאקציות פיננסיות ונתוני לקוחות, ועד קטעי וידיאו ממצלמות האבטחה. הענן הסיר באופן אפקטיבי כל מגבלה על סוג או כמות המידע שניתן לאחסן. הזדמנות זו טומנת בחובה אתגרים משמעותיים בהתמודדות הארגונית עם היקפי המידע הללו. ללא תהליכי ניתוח, עיבוד והפקת תובנות עסקיות מהנתונים הנ"ל, המידע נותר כמשאב יקר ערך שקיים בארגון אך אינו מנוצל במלואו.

Azure מספק סל פתרונות מקיף לקבלת תובנות משמעותיות מהמידע. השירותים העיקריים הינם  –

  • Azure Analysis services – שירות המאפשר שימוש במודלים תמציתיים עליהם מכילים את המידע, בצורה כזו שהם מאפשרים ביצוע של שאילתות פשוטות. כל המשתמשים שנחשפים למידע דרך המודלים  נחשפים לגרסה בודדת ומאומתת (single version of truth).
  • Data Lake Analytics – שירות ליצירת עבודות אנליזה לפי דרישה, המאפשרות ביצוע טרנפורמציה של הנתונים. שירות זה יעיל כלכלית מכיוון שעבודות האנליזה מחויבות רק כאשר הן רצות.
  • Azure Data explorer – שירות חקירה של מידע המגיע בצורת logs וטלמטריה המתקבל ממגוון מקורות, כגון אתרים, אפליקציות, מכשירי IoT ועוד.

באמצעות המומחים של דטה סייט תוכל לאחסן את המידע בצורה המיטבית ובשירותים הייעודיים, לנתח ולזהות מגמות חדשות ולפתח אותן ליכולות עסקיות עם ערך מוסף של ממש.

כתבות נוספות שיעניינו אותך

אפריל 15, 2019   •

EXPERDA TEAM

While the SQL Server 2016 integrated the R programming, SQL Server 2017 allows you to execute both the R and Python script within the database server.

אוגוסט 14, 2019   •

EXPERDA TEAM

איך אומרים? "לכל דבר טוב יש סוף…" וכפי שהתבשרנו זה מכבר גם התמיכה המורחבת ב- SQL Server 2008 ו- 2008R2. מסתיימת בימים אלו. או ליתר דיוק, הסתיימה כבר ב-9 ליולי 2019.