מעבר לענן- האם זה משתלם לי ?

מעוניין לשתף?

ייעול עלויות ב Azure

בהסתכלות עסקית ארגונית, ייעול העלויות נחשב בדרך כלל לשלב השלישי ב"מודעות הענן" – זהו השלב שמגיע לאחר אימוץ מחשוב ענן (שלב 1), פריסת משאבים שונים בענן (שלב 2), ותמחור הסביבה.ייעול העלויות ב Azure צריך לקבל תעדוף גבוה בכדי להחזיר את השליטה בתקציבים ולסייע במניעת הגבלת החשבון ב Azure במידה וההוצאה החודשית חורגת ממגבלה חודשית מוגדרת מראש.

אחת הסיבות העיקריות לכך שעלות Azure גבוהה כל כך היא שמשאבי המחשוב בענן תמיד פועלים, אלא אם כן הם כבויים. גישה למשאבים רבים שאינם שייכים לייצור – כגון פיתוח ובדיקה – נדרשת רק במהלך שבוע העבודה. על ידי כיבוי של משאבים אלו, חברות יכולות לחסוך עד 65% מהעלות החודשית.

ישנם מסלולים שונים להשגת ייעול העלות ב Azure הכוללים תשלומים מראש ורישיונות Enterprise היכולים לתרום להנחות מסוימות, אך לא בהכרח עוזרים לייעל את עלויות Azure או להשיג את החיסכון המרבי האפשרי. בכדי להשיג זאת ניתן להשתמש בכלים אשר Azure מספק, כגון Azure Cost Management המבצע אנליזה של עומסי העבודה ב Azure ומספק שורה שלמה של תכונות שנותנות יכולת להעריך, לדווח ולתקצב את עלויות Azure.

לקוחות תמיד שוקלים כיצד לקצץ עלויות בסביבות ה- IT שלהם. אין פתרון אחד המתאים לכולם, לכן כל ארגון צריך להעריך את סביבות העבודה שלו ולמנף את הפתרונות המתאימים, אשר חלקם הולכים לספק תועלת יותר מאחרים.

כתבות נוספות שיעניינו אותך

פברואר 20, 2019   •

YEHORAM DAN

Making Basic Availability Groups (Always On Availability Groups)

React as Advanced Availability Groups (Always On Availability Groups)

Always On Basic Availability Groups provide a basic availability solution for SQL Server 2016 and SQL Server 2017 Standard Edition.

אפריל 15, 2019   •

EXPERDA TEAM

While the SQL Server 2016 integrated the R programming, SQL Server 2017 allows you to execute both the R and Python script within the database server.