יתרונות במסלול רישוי CSP

מעוניין לשתף?

יתרונות בשימוש במנוי CSP בענן AZURE 

מודל ה – (CSP ( Cloud Solution Provider הינו מודל רישוי המותאם לעולם הענן. הוא מתבסס על תשלום חודשי לפי שימוש, עם גמישות ושקיפות מקסימליים.
מקבלי החלטות רבים לא נעזרים ביתרונות בשימוש במנוי CSP המותאם לעולם הענן וזאת בשל חוסר הידיעה על השירות, על יתרונותיו ועל איך הוא יכול לשפר את תהליכי ה IT היומיומיים שלהם, וכל זאת ללא תוספת תשלום מצדם.

חלק מיתרונות ה CSP כוללים:
1. תמיכה מקומית ומקצועית עם מסלול ישיר למיקרוסופט. רישוי ה CSP מספק לנו הסכם תמיכה מתקדם המאפשר תיעדוף גבוה וזמני תגובה קצרים יותר – אנו עומדים בתווך בינך לבין מיקרוסופט
2. במנוי CSP אתה משלם רק עבור מה שאתה משתמש, בניגוד ל Enterprise Agreement (EA) בו התשלום הוא שנתי וקבוע מראש.
3. מחיר תחרותי יחסית למנוי Pay As You Go ) PAYG) ו EA – אותה סביבה, רק יותר זולה.
דטה סייט הינה שותף CSP של מיקרוסופט ומתוקף כך היא רשאית למכור את שירותי הענן של מיקרוסופט במסלול ה CSP על כלל יתרונותיו ( 365, AZURE ועוד..). תכנית ה CSP מאפשרת לנו לקיים קשר משמעותי עם הלקוחות שלנו, באמצעותו אנו מציעים שירותים בעלי ערך בתחומי הביליניג, הניהול והתמיכה.
גם אם יש לכם מנוי בענן (EA או PAYG) זו לא בעיה. המומחים של דטה סייט מחכים ומצפים לסייע לכם להעביר אותו למנוי CSP ולהתחיל ליהנות משלל יתרונותיו.

כתבות נוספות שיעניינו אותך

פברואר 3, 2019   •

אנו בדאטה-סייט אוהבים להשתמש ב Azure SQL Databases. זהו שירות בסיס נתונים מנוהל, בו הלקוח לא דואג לתשתית עליה יושב השרת, אלא רק לבסיסי הנתונים שלו, כך שהמיקוד הוא על איכות.

נובמבר 20, 2019   •

EXPERDA TEAM

במציאות הישראלית, שבה בכל רגע אנחנו יכולים להיות נתונים להתקפת טילים ואף, חס וחלילה, מלחמה, נושא ההמשכיות העסקית הופך חשוב ביותר.